Consultare angajați ai serviciilor sociale din județul Ialomița

Pana in prezent, chestionarul a fost completat de 54 persoane.

1. Sunteți angajat în serviciu social din județul Ialomița:
92%
Public – in subordinea DGASPC
1%
Public – in subordinea unei primarii
5%
Privat – in subordinea unui ONG, de ex.
2. Care este vechimea din cadrul serviciului social:
0%
Sub un an
24%
Intre 1 si 3 ani
75%
Peste 3 ani
3. Lucrați într-un serviciu social
73%
Cu cazare (rezidential)
26%
Fara cazare (de zi)
4. Serviciul in care va desfasurati activitatea are ca beneficiari:
69%
copii
16%
adulti
13%
copii si adulti
5. În opinia dumneavoastră, numărul / structura de personal este suficient/adecvata pentru derularea activităților din serviciul social în care lucrați
16%
Da
75%
Nu
7%
Nu stiu
6. Pentru a va desfasura mai bine activitatea in cadrul serviciului social, ați beneficiat de cursuri de formare continua platite de angajator?
22%
Da, la un singur curs
56%
Da, la mai mult de 2 cursuri
20%
Nu am participat
7. In serviciul social in care lucrati se organizează ședințe periodice cu personalul la care participati impreuna cu colegii dvs?
13%
Da, cel putin o data pe saptamana
80%
Da, in fiecare luna
5%
Nu se organizeaza sedinte periodice
8. Șeful dumneavoastră ierarhic asigură indrumarea dvs profesionala in mod direct sau prin intermediul unui alt specialist
81%
Da, asigura in mod direct
9%
Da, asigura printr-un specialist
9%
Nu asigura indrumare / Nu stiu
9. In munca dumneavoastră ati beneficiat de suport prin oferirea de ședințe de consiliere psihologică periodice pe perioada în care sunteți supraîncărcat sau gestionați cazuri dificile, cu scopul de a preveni epuizarea profesională
21%
Da
78%
Nu
0%
Nu stiu
10. Un rol important in asigurarea calitatii serviciului social il are echipa de profesionisti care lucreaza in acel serviciu. În opinia dumneavoastră, in scopul cresterii calitatii interventiei profesionale sunt necesare cursuri de formare permanenta si de perfectionare organizate de angajator, in mod periodic?
80%
Da, cel putin o data pe an ar fi benefic sa particip la un curs
15%
Da, o data la doi ani ar fi benefic sa particip la un curs
3%
Nu este necesar
11. În opinia dumneavoastră, in scopul cresterii calitatii interventiei profesionale a echipei din serviciul social sunt benefice ședințele periodice de informare si schimb de experienta/ dezbatere cazuri si bune practici organizate local, in cadrul serviciului social sau in comunitate
50%
Da, in medie o data pe luna
47%
Da, in medie o data pe trimestru
1%
Nu este necesar
12. Organizati iesiri in comunitate cu beneficiarii?
34%
Da, cel putin o data pe saptamana
32%
Da, in fiecare luna
32%
Nu
13. Spatiul serviciului social in care lucrati este adecvat nevoilor beneficiarilor?
78%
Da
7%
Nu
13%
Nu stiu
14. Dotarile (mobilierul, materialele si echipamentele de lucru cu beneficiarii, etc) in cadrul serviciului sunt suficiente?
73%
Da
13%
Nu
13%
Nu stiu
15. Avand in vedere importanta interventiei in parteneriat cu alte institutii/ONG-uri/voluntari, serviciul social in care lucrati desfasoara activitati cu astfel de parteneri:
24%
Da, in fiecare luna
36%
Da, o data pe an
40%
Nu organizeaza
16. Instrumentele de lucru cu beneficiarii (metodologii, fise de lucru, ghiduri, etc) sunt suficiente si adecvate?
50%
Da
18%
Nu
32%
Nu stiu
17. Serviciul in care lucrati isi desfasoara activitatea in baza unor proceduri de lucru. Ati fost consultat pe parcursul elaborarii acestor proceduri?
48%
Da, permanent
26%
Da, uneori
26%
Nu
Inapoi