Consultare angajați ai serviciilor sociale din județul Ialomița

Acest chestionar de consultare se adreseaza angajatilor serviciilor sociale – atat publice , cat si private- din judetul Ialomita. Pentru a raspunde intrebarilor 1-16 este suficient sa selectati o singura varianta de raspuns. La intrebarea libera (opinii si propuneri) va rugam sa completati opinia dumneavoastră despre ce ar trebui facut de catre autoritatile locale / judetene pentru a sustine cresterea calitatii serviciilor sociale. Va puteti referi la serviciul social in care lucrati, dar si la servicii sociale noi de care este nevoie in comunitatea dvs.

1. Sunteți angajat în serviciu social din județul Ialomița:
Public – in subordinea DGASPC
Public – in subordinea unei primarii
Privat – in subordinea unui ONG, de ex.
2. Care este vechimea din cadrul serviciului social:
Sub un an
Intre 1 si 3 ani
Peste 3 ani
3. Lucrați într-un serviciu social
Cu cazare (rezidential)
Fara cazare (de zi)
4. Serviciul in care va desfasurati activitatea are ca beneficiari:
copii
adulti
copii si adulti
5. În opinia dumneavoastră, numărul / structura de personal este suficient/adecvata pentru derularea activităților din serviciul social în care lucrați
Da
Nu
Nu stiu
6. Pentru a va desfasura mai bine activitatea in cadrul serviciului social, ați beneficiat de cursuri de formare continua platite de angajator?
Da, la un singur curs
Da, la mai mult de 2 cursuri
Nu am participat
7. In serviciul social in care lucrati se organizează ședințe periodice cu personalul la care participati impreuna cu colegii dvs?
Da, cel putin o data pe saptamana
Da, in fiecare luna
Nu se organizeaza sedinte periodice
8. Șeful dumneavoastră ierarhic asigură indrumarea dvs profesionala in mod direct sau prin intermediul unui alt specialist
Da, asigura in mod direct
Da, asigura printr-un specialist
Nu asigura indrumare / Nu stiu
9. In munca dumneavoastră ati beneficiat de suport prin oferirea de ședințe de consiliere psihologică periodice pe perioada în care sunteți supraîncărcat sau gestionați cazuri dificile, cu scopul de a preveni epuizarea profesională
Da
Nu
Nu stiu
10. Un rol important in asigurarea calitatii serviciului social il are echipa de profesionisti care lucreaza in acel serviciu. În opinia dumneavoastră, in scopul cresterii calitatii interventiei profesionale sunt necesare cursuri de formare permanenta si de perfectionare organizate de angajator, in mod periodic?
Da, cel putin o data pe an ar fi benefic sa particip la un curs
Da, o data la doi ani ar fi benefic sa particip la un curs
Nu este necesar
11. În opinia dumneavoastră, in scopul cresterii calitatii interventiei profesionale a echipei din serviciul social sunt benefice ședințele periodice de informare si schimb de experienta/ dezbatere cazuri si bune practici organizate local, in cadrul serviciului social sau in comunitate
Da, in medie o data pe luna
Da, in medie o data pe trimestru
Nu este necesar
12. Organizati iesiri in comunitate cu beneficiarii?
Da, cel putin o data pe saptamana
Da, in fiecare luna
Nu
13. Spatiul serviciului social in care lucrati este adecvat nevoilor beneficiarilor?
Da
Nu
Nu stiu
14. Dotarile (mobilierul, materialele si echipamentele de lucru cu beneficiarii, etc) in cadrul serviciului sunt suficiente?
Da
Nu
Nu stiu
15. Avand in vedere importanta interventiei in parteneriat cu alte institutii/ONG-uri/voluntari, serviciul social in care lucrati desfasoara activitati cu astfel de parteneri:
Da, in fiecare luna
Da, o data pe an
Nu organizeaza
16. Instrumentele de lucru cu beneficiarii (metodologii, fise de lucru, ghiduri, etc) sunt suficiente si adecvate?
Da
Nu
Nu stiu
17. Serviciul in care lucrati isi desfasoara activitatea in baza unor proceduri de lucru. Ati fost consultat pe parcursul elaborarii acestor proceduri?
Da, permanent
Da, uneori
Nu
Ce ar trebui facut de catre autoritatile locale / judetene pentru a sustine cresterea calitatii serviciilor sociale? Va puteti referi la serviciul social in care lucrati, dar si la servicii sociale noi de care este nevoie in comunitatea dvs.